Weryfikacja tożsamości


pracownika banku i klienta
za pomocą aplikacji mobilnej

 

Banki spółdzielcze w prosty sposób mogą zapewnić swoim klientom większe poczucie bezpieczeństwa w trakcie kontaktu telefonicznego z pracownikiem banku. Wystarczy, że klient posiada aplikację Nasz Bank, a w trakcie rozmowy z pracownikiem banku otrzyma na swój telefon wiadomość push z danymi doradcy, który z nim się kontaktuje (imię i nazwisko, stanowisko, adres placówki). Po weryfikacji, zgodność danych zatwierdza za pomocą autoryzacji mobilnej i obie strony mogą bezpiecznie kontynuować rozmowę. To nie wszystko. Weryfikacja może działać w obie strony. Klient dzwoniąc do banku może zostać poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości poprzez zatwierdzenie wiadomości push w aplikacji mobilnej. Komunikat można rozszerzyć o konieczność podania kodu z przesłanego powiadomienia. NOVUM stworzyło elastyczne rozwiązanie, które banki mogą indywidualnie dopasować do swoich potrzeb komunikacyjnych, na przykład wysyłając powiadomienie push uprzedzające kontakt telefoniczny pracownika z klientem.

Korzyści biznesowe


  • wzrost bezpieczeństwa
  • budowanie wizerunku nowoczesnego banku
  • wygoda stosowania
  • brak konieczności zakupu dodatkowej licencji

Cechy wyróżniające


  • bezpieczeństwo i niezaprzeczalność informacji
  • automatyzacja procesu
  • elastyczność w tworzeniu komunikatów

Wymagane oprogramowanie


Zapraszamy do kontaktu
z Działem Ofertowania i Sprzedaży Licencji


ul. Spokojna 9a, 18-400 Łomża
sekretariatnovum.pI