Banki spółdzielcze w prosty sposób mogą zapewnić swoim klientom większe poczucie bezpieczeństwa w trakcie kontaktu telefonicznego z pracownikiem banku. Wystarczy, że klient posiada aplikację Nasz Bank, a w trakcie rozmowy z pracownikiem banku otrzyma na swój telefon wiadomość push z danymi doradcy, który z nim się kontaktuje (imię i nazwisko, stanowisko, adres placówki). Po weryfikacji, zgodność danych zatwierdza za pomocą autoryzacji mobilnej i obie strony mogą bezpiecznie kontynuować rozmowę. To nie wszystko. Weryfikacja może działać w obie strony. Klient dzwoniąc do banku może zostać poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości poprzez zatwierdzenie wiadomości push w aplikacji mobilnej. Komunikat można rozszerzyć o konieczność podania kodu z przesłanego powiadomienia. NOVUM stworzyło elastyczne rozwiązanie, które banki mogą indywidualnie dopasować do swoich potrzeb komunikacyjnych, na przykład wysyłając powiadomienie push uprzedzające kontakt telefoniczny pracownika z klientem.
Korzyści biznesowe
- wzrost bezpieczeństwa
- budowanie wizerunku nowoczesnego banku
- wygoda stosowania
- brak konieczności zakupu dodatkowej licencji
Cechy wyróżniające
- bezpieczeństwo i niezaprzeczalność informacji
- automatyzacja procesu
- elastyczność w tworzeniu komunikatów
Wymagane oprogramowanie
- Novum Bank
- Aplikacja mobilna Nasz Bank