Integralną część systemu Novum Bank stanowią aplikacje elektronicznych kanałów dostępu, których główne filary to bezpieczeństwo, wygoda klientów oraz pełna online’owość.
Korzyści biznesowe
Pełna integracja z systemem korowym umożliwia nie tylko szybką implementację rozwiązań bankowości elektronicznej, ale także płynne i efektywne zarządzanie usługami z poziomu front-office’u.
Ograniczenie kosztów zapewniających ciągłość działania i bezpieczeństwo rozwiązania bankowości internetowej – część kliencka jest realizowana w formie outsourcingu.
Wybrane funkcjonalności
- lekka i intuicyjna aplikacja mobilna Nasz Bank lub pod marką banku,
- jedna wersja systemu bankowości internetowej do obsługi klientów indywidualnych i korporacyjnych,
- aplikacja mobilna dla dzieci poniżej 13 roku życia, jako element strategii pozyskiwania klientów i edukacji finansowej,
- zastrzeganie kart i dostępu do bankowości internetowej z poziomu Bankofonu,
- SMS Banking, jako narzędzie komunikacji z klientem poprzez CRM, dedykowane wiadomości od opiekuna, czy też nośnik informacji o dokumentach blockchain.
Kluczowe komponenty
- Internet Banking,
- aplikacja mobilna,
- aplikacja mobilna dla dzieci,
- Bankofon,
- SMS banking.
Wykorzystane technologie
- Webservice,
- Aplikacje .NET i ABL (Advanced Business Language).