Elektroniczne kanały dostępu

 

 

 

Elektroniczne kanały dostępu

Integralną część systemu Novum Bank stanowią aplikacje elektronicznych kanałów dostępu, których główne filary to bezpieczeństwo, wygoda klientów oraz pełna online’owość.

Korzyści biznesowe


Pełna integracja z systemem korowym umożliwia nie tylko szybką implementację rozwiązań bankowości elektronicznej, ale także płynne i efektywne zarządzanie usługami z poziomu front-office’u.

Ograniczenie kosztów zapewniających ciągłość działania i bezpieczeństwo rozwiązania bankowości internetowej – część kliencka jest realizowana w formie outsourcingu.

Wybrane funkcjonalności


  • lekka i intuicyjna aplikacja mobilna Nasz Bank lub pod marką banku, 
  • jedna wersja systemu bankowości internetowej do obsługi klientów indywidualnych i korporacyjnych,
  • aplikacja mobilna dla dzieci poniżej 13 roku życia, jako element strategii pozyskiwania klientów i edukacji finansowej,
  • zastrzeganie kart i dostępu do bankowości internetowej z poziomu Bankofonu,
  • SMS Banking, jako narzędzie komunikacji z klientem poprzez CRM, dedykowane wiadomości od opiekuna, czy też nośnik informacji o dokumentach blockchain.

Kluczowe komponenty


Wykorzystane technologie


  • Webservice,
  • Aplikacje .NET i ABL (Advanced Business Language).

Zapraszamy do kontaktu
z Działem Ofertowania i Marketingu


ul. Spokojna 9a, 18-400 Łomża
sekretariatnovum.pI

Dołącz do naszego zespołu!